längesedan!

en hel vecka utan bloggning från min sida, inte alls bra. Men jag kan säga att vi har sjukt mycket i skolan just nu(känns det som i allfall) , men jag ska bättra mig.

kort dag idag, endast två lektioner och sedan slutade jag. Det behövs verkligen ibland.
 

nu är det inte alls långt kvar till min födelsedag och kinaresan, endast tre veckor. När ni firar påsk här i Sverige är jag och mina bästa vänner långt härifrån och njuter av våra dagar i Shanghai (vi får hoppas att vi får lite värme i allfall, i april brukar det ligga runt 15-25grader tror jag) 
nog om resan.


nu ska jag ta och plugga lite(ovanligt?nej)




gammal bild♥bästavän♥


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0