födelsedag♥

idag är det somsagt min födelsedag.
dagen började med paket på sägen, fick bla en film,skor,smink,nagellack,smycken osv.

dagen rullade på,dock bara två lektioner så det var skönt. Heller inget elevens val för mig då jag inte är helt frisk, så jag stannade i skolan och där fick man sällskap av massa folk.

sedan blev det stan för mig,evelina,elin och zanna. köpte godis,firade mig och fikade.
tack för presenterna och era fina ord till mig,de betyder guld!


ikväll kommer våra grannar in och äter tacos. ska bli mys och så ska jag fixa det sista inför imorgon. hinner ev blogga i morgon bitti, annars så hörs vi i KINA!

/alida


gustavs fina bild;)


converse(a


fika♥


"dagens pose?"


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0