toppen dag(y)

Hej Hej bloggen!
Nu var det ett tag sen igen,
men jag har verkligen inte haft tid eller ork att bloga jsut nu.
Jag sitter på Alidas dator nu iaf, vi har precis ätit tacos.
Innan idag har vi åkt skrdiskor vid kalmarsundsparken,
på någon liten sjö helt ensamma inte en människa syntes till.
Vi får se om vi vågar lägga upp några bilder eller videos senare när vi åkte.
Men det var verkligen kul iaf och det kommer vi göra om.
Ikväll ska Alida sova hos mig tror jag det blir.
Men nu ska vi dra hem te mig, ska peppa för myyyskväll ikväll.
Hoppas alla har en lika bra toppen dag som vi har haft.
pusssar! :)




bara vi som saknar sommaren?



Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0