fixar ;

sitter här och gör lite alltmöjligt, fixar naglarna,musik och så.
Idag har det varit skola,  sedan blev det rehab/styrketräning och efter det ikea.

Min nya tröja kom på posten idag , det gillas (Y)

imorgon slutar jag kvart över 9, börjar kvart över 8, så lite onödigt känns det men i allafall, då följer evelina med hem hit så ska vi ha massa kul.
Uppdaterar nog med henne imorgon.


nehe nu ska jag fortsätta där jag slutade;)




tappat bort mitt (systers egentligen) nagellack för andra gången på 2 veckor. hur lyckas jag?

Kommentarer
Postat av: eliin

För att alida är klumpig, och glömsk. :P



skojjar bara med diig gumman. :) <3

2010-01-16 @ 17:25:48
URL: http://elliiiin-l.blogspot.com

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0