you don't know what you got till you're missing it a lot

tjeeeenah!
Jag kom hem för en timme sen från träningen, det var inte så långt träning idag skönt.
Sen blev det duschen och nu sitter jag här med alla böcker har två prov imån.
Men jag hittade ett roligt klipp på youtube (här nedan)
DET ÄR MIN HUMOR!
jag har inte sagt att det är din humor ;)
Men nu ska jag fortsätta plugga, vi hörs imån.
kram





denna bild är dock 1 år gammal och tagen med en mobil
telefon och redigerad på mobilen, 
jag tycker den blev väldigt bra för att vara enn mobil kamera ;o

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan, Jättefin blogg. Använder ni photoshop? <3

2009-09-25 @ 14:52:08
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0