min helg har varit toppen.

hola!
ursäkta dålig uppdatering men har haft fullt upp med annat.
kvällen igår var mer än toppen! Så mycket flum!
hahaha jag kommer aldrig glömma älskar er fina flikkor!<3
måste bara berätta det bästa av allt.
Eftersom att vi inte hade beställt biljetter innan skulle vi göra det där,  det var en väldigt trött arg och ändå allämnt stressad och irriterad äldre kvinna som stod i kassan då vi  sa te hon att vi ville se på den bion och det fanns biljetter kvar så vi beställde, sen gick vi ner i stan lite men sen på något konstigt sätt tittar lina på biljetten och ser att vi har  bokat  fel  TID!
så vi rusar upp till biostaden igen och förklarar för den redan sura damen att vi har beställt fel.
Det första komentaren hon säger när vi är tebax igen och frågar om vi kan byta tid te den tidiga,  säger hon:
``Ja uppfattade inte redigt vad ni menade förut för vi hade ju inte så bra konversation.´´
men hon tog iallafall emot våra biljetter igen och tog ut nya i rätt TID!
Sen efter det köpte vi godis och popcorn, Vi körde på två stora menyer te alla(y'
Sen när vi gick upp och skulle lösa in biljetten hittar jag först inte biljetten och då säger han som ska släppa in mej att han måste fixa larmet men jag hittar min biljett tillslut och han knipper av den i sista sekund innan han drar, men vem kommer int sen precis när vi är på väg in i salen och skriker`` HAR NI RIVIT AV BILJETTEN?´´
jo om inte fröken pms.
Men sen då när vi äntligen kommer in är det faktiskt inte så jätte många där men runt 20 st
Men 90% av dom var strul par( alltså ett par)
förutom 3 killar som satt längst fram, och dom var faktiskt väldigt heta med.

Men tyvärr hade vi platser längst bak så det var bara att glömma dom.Lina och jag visste inte vart vi skulle sitta först för vi kunde inte läsa vår biljett. Men vi satt oss bredvid Amanda och Bea.Men självklart då kommer ett par och säger att det är deras platser. Vi säger va? Och tittar på våra biljetter men då sitter det redan några där våra biljetter visar. Lina och jag säger att vi hade platser där te de som satt på våra platser att dom antagligen satt på fel, men då visade dom biljetten för oss och vi hade samma platser lika dana biljetter? Det var konstigt. Men dom två tjejerna var väldigt snälla så de flyttade så vi fick sitta bredvid Bea och Amanda , men det värsta av allt var att paret som sa att vi satt på deras platser innan  inte pratade SVENSKA! Så jävla pinsamt!
Men vi flummade sönder verkligen. 


 Sen efter bion ggick vi te donken och vi köpte pommes eller Bea köpte det rättare sagt, sen blev det massa flumm och träffade både den ena och andra.
Sen blev det bussen hem.
Tack för en toppen dag älskingar!
 
Idag var jag inte i kyrkan, det är verkligen det tråkigaste som finns!
Det är hemskt att man MÅSTE  gå 10 gånger varje termin pallar inte :S
Men ist blev det hjälpa lillasyster med loppis, fick även pengar för det  ;)
Sen ikväll har jag varit med älskade Alida, ja vad vi har gjort.. hahaha
Vi får se om det syns något på bloggen snart, men vi har iallafall haft roligt.
Men en sak måste jag säga till Alida nej jag har inte magen influensa.

 

Kan ju även berätta lite om fredan, för den tillbringade jag hos mina små kusiner i 3kanten.
Var barnvakt, det var jobbigt! Jag skulle aldrig orka med att jobba på skola eller dagis!
Man måste vara social mot de 24/7 man kan inte heller lämna de ur blicken i ens 1 sekund..
Nej nej  en dröm som en lärare har jag inte!!

 

Men nu ska jag gå och titta på tvn, blir svårt vad jag ska se på .. många program krockar ;/
Men aja,
Pusssssss



oja vi bjuder som fan!
alida och jag
jag älskar dej hjärtat!


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0