i dag var vi i växjö !

Hej allihopa! Nu sitter jag vid datan hos några kompisar som vi är bortbjudna till. Idag fick jag gå upp klockan halv åtta för att kunna fixa mej innan alida kom & hämtade mej. Shit vad segt de var att gå upp så tidigt på en lördagmorgon , men det var det verkligen värt. Tåget gick ju nio minuter över nio & tågturen tog typ nästan en timme & en kvart. På vägen dit var det ganska mycket folk , men när vi skulle hem så var det inte alls mycket. Jag har iallafall haft en underbar dag i växjö med alida. Vi hittade faktiskt mycket fint & sen åt vi på mc haha. Sedan efter många timmar så skulle vi ta tåget hem. & man kan ju lätt säga att man var trött på tåget hem. När vi kom fram så stod pappa & mötte oss & då körde vi hem alida . Lite senare stack vi till farmor & då var lena där så vi stannade typ en timme. Sedan fick vi synda oss hem & byta om. & nu sitter jag här & vi har precis ätit tårta muuums på det. Imorgon ska jag vara hos alida klockan halv tio , för sen tio ska jag till johanneskyrkan med alida , annie & anton. & sen vet jag inte riktig nu vad jag ska göra mer. Hoppas ni orkade läsa allt jag skrev.
Ha det super bra allihopa ! <3



Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0