hemma nu!

nu har jag kommit hem från festen,gick super tycker jag allt och vi sammarbetade bra,
annie och tilda kom förbi och hjälpte till,ja jag tycker inte att jag ska berätta i minsta detalj men de var där i allafall. Sedan har jag också vart ute med de två ett tag,då sebbe var tvungen att gå hem och så. Vi gick mest runt och så.

som sagt var vi i växjö idag,tyckte evelina berättade bra om det,har endel bilder men de kommer inte nu ,för mamma och pappa har den på festen.

så nu sitter jag här själv och surfar,lungt och så.
imon blir det kyrkan och spela match.plugga ska jag också hinna med.
nmi får ha det så bra!:D


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Varsågod! =)

2009-09-20 @ 00:14:37
URL: http://sofiajohanzon.blogg.se/

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0