hemma igen!

derbyt gick bra för vår del,vinst med 2-1 . Det var nog en av mina sämsta matcher,beror nog på att man har vart sjuk. Det är verkligen stor skillnad på att spela med 96:orna, tempot är mycket högre i b-laget. I allafall idag tog vi 3 viktiga poäng.

Har inga speciella planer för morgondagen. kanske stan eller något helt annat.

Förresten , glöm inte ge oss tips på hur vi kan förbättra vår blogg. Något ni saknar eller som ni vill att vi ska ta bort? det är bara att skicka iväg en kommentar. så ska vi försöka ändra på det, för vad är en blogg utan läsare?

På tisdag har vi skolfoto(gruppbilden) och enskillt på onsdag, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, måste verkligen in till stan och shoppa loss.

nehe nu ska jag nog ta och se någon bra film, så hörs vi imon . Om jag inte skriver senare.


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0