du är precis som en stjärna bara en i mängden.

hejhej alla läsare!
nu har ja int varit aktiv igen.. skäms på mej..
men nu skriver jag ett inlägg iaf,
kvällen igår kommer jag adlrig glömma haha!
jag kommer nog aldrig sluta sjunga på låten´´ my name is inga and im from sweden i can fall in love with you´´
hahah!
alla gånger jag sjöng den igår går det inte att räkna till. tror nästan alla har den på hjärnan idag och även fick igår, jag ska absolut int gå in i detaljer vad som hände igår så nu slutar vi prata om det nu.
Men som sagt kvällen igår är o förglömmig.
Idag har jag varit i kyrkan, det var jobbigt börjar tröttna på det nu..
men iaf  sen så var jag med Tilda vi var på KFF vs ÖREBRO slutade 1-3 te Kalmar ff,
jag var inte så insatt i matchen men jag tror det slutade så.
Men nu ska jag gå och duscha ni får ha det så bra
pusspusss

Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0