en vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat.

hej alla!
tänkte bara skriva ett litet kort inlägg om kvällen.
Jag var först med Alida och vi fick städa mitt rum helt enkelt av vissa anledningar.
Sen träffade vi Sebbe och Oscar , det var trevligt.
Vet inte redgit vad vi hittade på var mest hemma hos mej, och cyklade runt lite och pratade.
Dom är helt klart bäst (Y)
Sen nu så vet jag inte vad jag ska hitta på , blir nog att sova snart tror jag.
Men men nu så ska jag iallafall gå och borsta tänderna,
pussssi :*







Godnatt alla (L)


dagens låt: Christian Walz-Wonderchild
jag vet att den är gammal men visst är den bra och fin!






Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0