bilder gör det roligare!

tycker inte ni att evelina har helt rätt att bilder verkligen gör inlägget roligare?
jag håller verkligen med henne,dagen behöver jag inte dra för det har evelina i stort sätt gjort.

blev ingen tröning för mig idag,då jag smällde ihop med en på gårdagens match och vred knät,
såklart det jag har ont i. sådan otur jag har och det är liksom skolDM på fredag och jag vill
verkligen spela.Så får väl hoppas att det blir bättre i slutet av veckan.

Vill passa på att tack för de fina kommentarerna om att vår design är fin,man blir så glad när
man läser att folk tycker om vår blogg.♥

imon har falkenberg studiedag och jag är inte lite avis.
nu har jag inget mer roligt att berätta ,men vi hörs väl!


en bild från i sommras,





Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0