behandla dina vänner så som du själv vill bli behandlad.

hejj folket! (h'
nu sitter jag hemma, skolan har varit okej men lång i dag slutade halv 4.
Sen drog Olivia och ja te netto och köpte lite sweeets :)
``nu är det fredagsmyss´´
den reklamen har nog alla sett och hört, men den är sann tycker jag.
Efter det gick jag hem,  hade bestämt va med Lisen och Thelma  ikväll men mår inte redigt  bra orkar int heller
så det blir en annnan dag.
Parken är även ikväll men ja orkar int gå på det heller.
Jag är inte sur eller nått är bara allmänt trött.
Men nu ska jag photshopa lite fick det igår, men har lärt mej redan jätte myycket.
Nu är det tvn som gäller,
pusspuss


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0