allmänt prat!

nu hoppas jag att jag kan no någolunda,men det ska nog gå bra.

ska ta och berätta lite om skolan idag kanske;
vi har haft en del lektioner idag,så som matte,so,språk och några till. har bland annat sett klart filmen herkules på so:n idag,inte en film i min stil men såklart är film bättre än att sitta och läsa vid en bänk.
känns som att de närmsta veckorna kommer bestå av mycket plugg då vi ska ha massa prov i matte,spanska,no kanske och sedan även någon grej i so:n jeapordy tror jag. Vi får hoppas att jag överlever dessa fullspäckade veckor,sedan ska man också hinna med att träna och så.

nog om skolan,eller vad säger ni? är ni sugna på en hiss och diss igen? om ni har tur lägger jag upp en ikväll,men annars får det vänta.
Sista dagen jag har photoshop idag,(då jag endast laddade ner en testverision på trettio dagar) ska hinna med att göra en ny header ikväll också. Om alla tre är nöjda med den, så kanske ni också får njuta av en ny design. vänta och se......

nehe detta var allt jag hade att säga just nu,


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0