alida & evelina







Här får ni en bild på alida och mej från växjö , gulliga mössor ellerhur ? :)
Kommer bara ihåg att de är från stadium. Idag fick jag gå upp tidigt för jag skulle till alida
klockan halv tio , för klockan tio var det högmässa , så vi träffade annie där & så. Nu har jag
bara 19 gånger kvar hah. Efter högmässan fick man bullar & kakor. Sedan så gickvi hem & då kom
sebbe förbi , så vi har precis kommit hem från han. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra , typ
bara chilla. Ikväll är det andra gången på ensam mamma söker. Man kan inte direkt säga att jag
följer det , men ibland är det roligt. Hoppas att alla ni snyggingar får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: sebbe

haha aa jätte snygga mössor !(: så eve nu har du en till kommentar

2009-09-20 @ 19:41:56

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0