wannabe.

okej idag tänkte jag ta upp ämnet wannabe eller wnb som många säger.

Jag har upptäckt nu i blogg världen att det finns ett x antal wnbs
Jag tänker inte nämna namn i detta inlägg men ni som ser detta.. jag tror ni känner igen er.
Iallafall jag stör mig faktiskt på det att personer lägger upp samma saker
exakt bara några timmar efter någon annan har lagt ut det.
Kan ju tex använda de större bloggarna kissie och dessie.
Om ni inte har sett deras bloggar eller hört om dom , då tror jag ni föddes på stenåldern ;)
Men Dessie lägger upp exakt lika dana inlägg som kissie fast någon timme efter.
Jag tycker det är lite störande, det kontiga är att även fast man hatar de bloggarna kan man inte låta bli att titta på dom , iallafall när det gäller mig.

Men snälla alla tjejer där ute , varför försöker ni inte komma på något eget?
Jag förstår inte redigt det roliga med att kopiera vad andra har lagt ut eller sagt.
Jag vill bara få ut en sak av detta inlägg kopiera inte andras bloggar!
Man kommer längre i livet om man kommer på något eget.


Hoppas ni inte tog allt för illa upp, men sanningen är hård.






Kommentarer
Postat av: klara öhrling

rätt sagt! håller med.

2009-10-18 @ 23:20:49

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0