sorry , blame it on me.

tjeeenare!
Nu jag precis duschat efter kvällens träningar.
Först tennis 4 te 5 och sen drill från 6 te 8 .
är det bara jag som tycker det är kallt ute!
Idag frös jag så mycket om händerna att dom blev blåa!
Man kan inte säga annat än att det är höst nu.
Idag har vi iallfall varit på teater, den hette något om en måne.
Den var ialllfall inriktag mot ungdomar, den var faktikst tråkig om jag får säga från mig själv..
men man kan ju inte gilla allt , right? ;)

Imån så blir det träningen igen, och sen om jag orkar ska jag publicera ett inlägg.
 

PÅ FREDAG MORNING BÄR DET AV TE GÖÖTEBORG! (L)
älskar,<3
så kommer inte kunna uppdatera så mycket.
men nu blire att titta lite på tvn ha det bra,
pussss







VISSTE NI ATT  JAG OCH KAJSA HAR BLIVIT
FRÅGADE OM  ATT VARA SERVITÖRER
PÅ BRÖSTCANCERGALA I KALMAR I DECEMBER ;)
trevligt, trevligt :)



en bild på mig och älskade Kajsa (L)

Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0