rubrik saknas.

hallå!
Idag slutade vi vid 2 tiden, sen blev det hem och sätta sig vid datorn.
Dagen har varit okej, haft spanska prov och engelska förhör.
Det gick faktikst jätte bra.
Jag har tur dag idag faktiskt har jag kommit på det.
Men sen måste jag ba tillägga att Lucas Porcile är jobbig och elak.
Han knöt ihop mina skosnören på engelskan och jag märkte inte någonting verkligen ingeting!
Så sen när jag ställde mig upp då tappade jag nästan balansen helt.
Men sen hade även Linnéa med sig två kompisar idag från Gotland som var på besök,
Emma och Elin väldigt snälla :)

Ikväll blir det tennis och sedan drill träning på Nova.
Fyfan vi ska var utklädda  för det är ju halloween snart.
Vi får se hur det går med det.

Nu ska jag gå och byta om till tränings kläder och Alida kommer strax,
pusss



Yes, jag är vig om ni inte visste det ;)



Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0