min lördag(;

ja, det blev som sagt ingen bloggning igår , men vi hade ju frågestunden,
nu är det dags för kyrkan igen. Tror att det var högmässa, men det ska nog gå bra.Annars händer inte så mycket idag mer än att jag ska plugga,svara på frågorna och kolla handboll.

igår blev det stan med annie,vi gick runt och kollade och köpte även lite saker,sedan satte vi oss och åt på Zappas ,har massa videos och bilder men det kommer sen. Då ringde Bella och frågade om hon fick var med , och det var ju självklart.Så när annie och jag hade ätit klart gick vi upp på vallen och väntade på bella. Har även bilder därifrån. När hon kom så gick vi på stan ett tag till, träfafde lite folk, sedan tog vi bussen hem till mig, vi fikade, fotade bella och gjorde lite andra saker.Sedan rullade kvällen på och bella skulle hem vi 8tiden, så sedan hade annie och hemmakväll och så. Ja, detta var nog min lördag.


annie är tråkig och ville täcka över sitt fina ansikte,


Kommentarer
Postat av: elvira

söta<3

2009-10-11 @ 13:50:33
Postat av: Ida

Vilken fin blogg ni har! Är ingen blogg expert direkt men jag gillar designen och ni har bra inlägg:)

2009-10-15 @ 17:36:03

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0