mästarletaren alida (eller inte?)

springer runt i hela huset och letar efter mitt linslock till kameran,kan inte hitta det någonstans. Men det är såhär det går om man heter alida och inte vet var man lägger sina saker.Sprang nyss runt och letade efter alices usb och frågade mamma vart hon hade lagt det,men i själva verket var det jag som hade lagt det i kameraväskan bara för att jag skulle komma ihåg det,snacka om att anklaga andra.Nog om detta.

har varit i stan idag med annie och hennes lillasyster,först sjukgymnasten och sedan mat på zappa.
ikväll ska ett gäng tjejer hem till elin och fira hennes födelsedag,ska bli kul,så måste fortsätta leta efter mitt linslock nu och börja göra mig i ordning snart.
Ska tvinga elin att jag får låna datorn av henne så att jag kan blogga ikväll/natt för det är ett måste,kan inte svika våra läsare.

förresten så kommer evelina hem ikväll så då hoppas vi att hon börjar uppdatera igen!:D saknar henne och det känns som att det var sjukt längesedan vi sågs, men det var det om jag ska vara ärlig.

nu får det räcka.




bild sen tjejkvällen hos alice- ja vi såg skräckfilm..

Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0