lär dig livets stora gåta älska, glömma och förlåta.





Först och främst måste jag bara säga att vad segt det är att logga in på blogg.se !
någon annan som håller med mig?
Det tar serriöst år.. det är väldigt irriterande!

Men iallfall nu måste jag säga 10 positiva tankat bara för jag sa 1 negativ ;)
Nej det orkar jag inte, men jag ska ba skriva lite kort vad jag har gjrot ikväll.
Alida hängde med till tennisen först..det funkade idag men fick iallfall en helt ny '' pappa''
tränaren jakob, vad kul det var att säga pappa till han.
Men bilder från tennisen kanske kommer någon imån.
Men sen efter tennisen hängde Alida med mig hem och vi åt sen
åkte jag på drill träninge på Nova
Man skulle ju varar ut klädd oxå.. självklart är det några utlänningar där som håller på
och bråkar med oss... eller bråkar är nog fel stöter rättare sagt.. jag fick panik på de!
Den ena hette Isbam..? och den andra.. jag har faktiskt ingen aning.. men sen efter träningen var slut hållde de på med mig och skrek att han den där Isbam var kär i mig?
Men tack och lov kom Johannas pappa och sa till dom att låta mig va!
Det var faktiskt väldigt snällt och bra att han kom (a)
Nu är jag så trött att jag inte ens orkar stänga av datorn.
Tror jag lägger mig tidigt ikväll.
pussen(L)

Så här snygg var man på halloween träningen ;)
Tyvärr ser man inte på bilden mina sjukt snygga håliga tights!
Bilden är helt oredigerad cam bild, så ursäkta den dåliga kvaliten.




Kommentarer
Postat av: annie

SV:tack gbn,<3

2009-10-24 @ 22:15:42
URL: http://threesisterss.blogg.se/

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0