jag har inte dött, lr kanske(a

tjenatjena! (;
Förlåt för hemsk dålig uppdatering de senaste dagarna av mig..
Men nu när det är lov kommer jag vara mer aktiv jag lovar.
Nu sitter jag och äter godis, och lyssnar på massa bra musik.
tänkte va snäll idag så skickar min underbara spotify lista,

spotify:user:anniejjohansson:playlist:5wMfa242ArKN2HoVWL9HlA

förlåt jag är inte så duktig på att lägga till hemsidor, så än så länge får ni
kopiera den länken själva!
Men jag ska försöka fixa så det bara går att klicka på den sedan.
Jag tror Alida kommer senare, kommer bli kul då.
Ikväll blir det bara en hhemma och mys kväll och det är skönt få
lugna ner sig helt enkelt jag är så stressig hela tiden!
Det finns inget bättre ju nu än att ha lov det äär underbart.
Men nu ska jag gå och se på idol , vi hörs senare
pussaar (A)


saknar mina naglar ;/


Kommentarer
Postat av: annie

SV: hahha min fantasi(; julpyselglitter på rosa nagellack innan det hade torkat,super enkelt och skit snyggt;D

/annie

2009-10-24 @ 22:13:12
URL: http://threesisterss.blogg.se/

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0