hold on be strong (L)

hej alla fina(L)
Nu sitter jag här med en filt runt mig, har en huvudvärk som
inte ens går att beskriva hur ont det gör.
Idag har jag varit med Alida , rätt så ovanligt va ;)
vi träffas i genomsnitt varje dag nu för tiden och det är bara roligt :)
Men iaf, vi var i kyrkan på morgonen.. och sen efter det var det prat sak och sen var Kajsa jag Alida och Isabelle  minestrander(stavning?)
Då iafalll bär man in korset, biblen och ljuset.
Våra kläder  var hemska! Stora lakan rättare sagt kommer nog en bild senare på mig och Alida.
Sen nu i eftermiddag har vi varit på handboll, träffade även saknade och älskade personer, ni vet vilka ni är (L)
Nu har jg precis ätit, har varit rätt så dålig på det idag..
Men nu ska jag se en film,
pusss ;*

DAGENS OUTFIT:

Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0