första oktober tvåtusennio

hejhej bloggen!
hemma nu, har ett internet som är segt och funkar inte ibland,ren tur att det gick nu,så nu vet ni om jag inte bloggar.

dagen i skolan har varit okej,hade först matte prov som gick sådär sedan spanska och läxförhör sedan so,prov om antikens grekland och romartiden,sedan engelska och hörförståelsetest.
så det har varit fullt upp, men det känns så skönt att det är över nu,sedan har jag också vart i simhallen idag,vi åttor som inte simmade i sjuan fick simma idag,gick väl bra.

ikväll ska jag till baronen som har öppet sent,till nio ,åker dit vid sju för paulina och matilda ska gå modevisning och det vill jag inte missa. lycka till! :D

förresten så har vi studiedag imon och det uppskattas verkligen,ska va med alice,♥

här har ni åttans skolfoto; ser miffad ut men titta på de andra i min klass (a)

hörs senare! pusssssssssssss;*


Kommentarer
Postat av: maja

snyygt klassfota<3

2009-10-01 @ 17:33:36

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0