musik (L)

Jag hade tänkt lägga ut olika låtar för hur jag mår, som tex: arg, glad


DAGENS LÅTAR BRUKAR JAG LYSSNA PÅ OM JAG ÄR
LEDSEN ELLER ÅNGRAR MIG NÅGOT JAG GJORT ELLER SAGT.

Tycker faktiskt att ni ska lyssna på dessa låtar.. jag lovar ni kommer inte ångra er..
sätt er bekvämt, luta er tillbaka och sätt på en låt sen blundar du.




Kleetup ft. Lykke Li- Until we bleed





Akon- Sorry Blame it on me
´




Aicha- Outlandish





Pixie lott-  Apologize





The Script- The man who can't be moved






Coldplay- Fix you








Kommentarer
Postat av: martina,

det var bra låtar! (Y)

vill ha fler! (:

2009-10-15 @ 15:05:46
URL: http://har ingen.

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0