älskar... älskar inte?

hhej!
fyfan vad det regnar utanför!
Jag hatar verkligen regn, finns det nått positvit , nej int precis?
jag skulle kunna drubbla upp miljoner negativa tankar om regn!
Fast en sak gillar jag och dt är när man ser på film och myyser när det regnar dt slår ändå mycket.
Men aja nu ska jag inte prata mer om detta tråkiga höst väder!
Det känns verkligen har blivit höst!
Snart fyller jag år, fast.. i och för sej är det två månader kvar men aja strunt samma.
Idag har det varit en väldigt lugn skoldag, har även hört att vissa skolor har haft studiedag ;o
lyllo de.
Själv har man suttit inne, har haft två engelska prov om man ens kan kalla det för prov vet jag inte men det var iallfall hör och läsförståelse.
Men jag vet att vissa personer klagar för att man skriver tråkiga inlägg och sånt det har absolut inte kommit på vvår blogg men jag hör ju vad andra säger om andras, mmen varför läser dom de bloggarna då?
haha meningslöst (:

Ikväll blir det träningen vid halv 6, men kommer hem vid 9 :)
Nu ska jag snart gå och fika hemma gjorda kärleksmums! :*
pusspussss








 


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0