don´t dream about it.. do it!

hejhej :)
Idag orkar jag inte berätta vad vi har gjort i skolan,
det är ändå inget viktigt det har bara varit en helt vanlig dag.
Förrutom på disan
(fråga mig inte vad det betyder vet inte ens själv,
men det är iaf en grupp med tjejerna i klassen)
Då fick vi skratt attack allihoppa och Karolina bara grät och
''fjortis feffe'' kunde inte sluta skratta utan skrattade hela tiden,
jag vet inte varför hon kallas så men antagligen för hon är en motsats till fjortis.
Ikväll blir det träning som vanligt.. jag tycker jag skriver att jag tränar varje dag ;o
Men visserligen jag tränar ändå mycket och länge.. men jag har ju själv valt det,
kanske inte allt men ändå att jag vill träna ;)
Nu ska jag gå och äta nått litet innan träningen.
kraaaaamis  ;*


Denna bilden tog jag i förra helgen i Borås djurpark.
Är själv väldigt nöjd. :)




Kommentarer
Postat av: anonym.

fan vad fin bild, vart redigerar du? (:

2009-10-22 @ 21:19:17
Postat av: annie

SV: på den första frågan så är den knappt redigerad bara lite mättnad i ett windowsprogram(;

min kamera är en vanlig digitalkamera men med väldigt bra kvallité.

/annie:D

2009-10-24 @ 22:15:08
URL: http://threesisterss.blogg.se/
Postat av: E

Fredrieke är lätt skönast :D

2009-10-26 @ 20:50:48

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0