Den som inte kan hata kan inte heller älska

tjasötnosar!
 Idag har dagen gått jätte fort, slutade halv 4 men stannade
kvar och pratade med Lisah och Olivia, sen så gick jag till Alida
 och nu sitter jag här med henne och ser på tv samtidigt, vi är j
u tjejer och kan göra två grejer samtidigt.. fast då menar jag i
nte mej själv för jag kan int göra två saker samtidgt som tex:
jag skulle aldirg kunna prata i telefon och se på tv samtidigt för
 om jag ser på tvn glömmer jag bort telefonen och om jag pratar
i telefon så kan jag inte se på tv för jag blir så okoncentrerad.
Jag vet inte redigt vad som händer ikväll vi får väl se om vi
ringer till någon eller några. Men nu ska Alida och jag gå och äta,
vi hörs senare!
pusss <3



Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0