ursäkta detta inlägg.

nu är annie jävligt arg..
JAG HATAR KYRKAN!
tycker det är dålig stil att de inte kan informera en om tiderna är ändrade..
som nu idag fick man gå upp vid 8.. för att samlas vid halv 10 som en viss person hade sagt..
men nej man gick upp helt i onödan... tydligen hade den ändrats till tre,
men vi har inte fått någon information om det överhuvudtaget, dåligt!


nu måste jag lugna ner mig... alida får sätta på mina lösnaglar igen (a)



                                        FÖRLÅT




Kommentarer
Postat av: MARIA

svar: Tack vad snäll du är :D Tack så mycket hihi.. hoppas det gick att lugna ner sig ;P

2009-11-15 @ 12:18:59
URL: http://mariadaos.blogg.se/

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0