min dag(;

har verkligen inte haft tid för bloggning idag,men bättre sent än aldrig,eller vad säger ni?

min dag har varit helt okej; först skola,fick våra omdömmen ,sedan så var det bara vanliga lektioner.Efter skolan stack jag hem och nästa direkt åkte hela familjen ut till hansa city,först plantagen sedan modehuset,city gross och ikea. sen när jag kom hem var det plugg och no arbetet som gällde. börja känna att jag förstår i det jag gör.(Y)¨
detta var min dag i stora drag.

nu ska jag sätta mig framför tv och först kolla glamour och sedan filmen knocked up tror jag,
imon hörs vi nog vid samma tid,ungefär,först skola,sedan stan och sjukgymnasten med annie,sedan träning halv 7 till halv 8,så vi hörs vi runt 8 som sagt.


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0