its not going over..



hejhej, <3
nu r det äntligen fredag.. skönt!
är väldigt trött efter veckan kan berätta lite hur min dag har varit idag.
Jag gick till skolan med feber på morgonen för jag skulle göra provet ville ha det gjort,
nu är jag glad ändån att jag gjorde det det kändes bra,
Det var 11 st i klassen, så det var verkligen tomt!
Sen då efter provet gick nästan hälften hem..
Så när jag kom hem la jag mig direkt i sängen och sov som en stock till halv 2,
då gick jag upp och tog en ipren trodde mitt huvud skulle sprängas!
Sen gick jag och la mig igen.. men nu får jag inte sova längre för då kommer jag
nog inte kunna sova inatt ;)
men jag känner mig mycket bättre nu iaf!
Men helgen är förstörd.. jag skulle egentligen varit med bästa kajsa och sovit över men
båda vi är ju sjuka så det blir inget  tyvärr ;/
Nu blirreh att se på en film tror jag, vi hörs imån tror jag för orkar inte med datorn mer nu.

pussssss





bild på kajsa och mig.. hoppas hon inte dödar mig för bilden (a)
men vi bjuder även fast att man inte ser mig ;)





Kommentarer
Postat av: E

Vi var 11 tillsut... Vi var bara fyra stycken på Syslöjden så vi fick gå hem tidigare ... :)

2009-11-13 @ 20:29:47
Postat av: annie johansson

hahah jaha då ska jag väl ändra det då ;)

2009-11-14 @ 00:36:42
URL: http://threesisterss.blogg.se/

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0