sovmorgon.

hej på er!

har som sagt sovmorgon idag,hade jag igår också.
Det gillas nu när dt inte är långt kvar till lov.

idag har jag kort dag, bild-HK-julbord ,sedan slutar vi. Då ska jagg drar vi in till stan och gå till sjukgymnasten. Ska även försöka handla någon julklapp. Har några kvar att köpa till ,men sedan är jag nog klar.

som jag har sagt tidigare ,ska jag åka skidor över nyår, ska försöka att ta med datorn och uppdatera så ofta jag kan med bilder och så. Lär väl bli kaos om vem som ska ha datorn...

nu slänger jag in någon bild från igår när dt snöade så mycket i Kalmar.(snöar faktiskt idag med)

ni får ha det så bra,så hörs vi när jag kommer hem från stan.




IGÅR


IDAG





Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0