jag går vidare, without you baby

hejhej alla läsare! :)
Jag har haft en underbar fredag och lördag med kajsa.
Vi har skrattat så mycket att vi har spänt magen att jag tror vi har fått magmskler nu ;)
Idag vaknade vi runt halv 12 och åkte sedan in till hansa, fast vi missade bussen så fick vänta
på en buss i 1 timme.. drygt våra fötter var som isbitar då inte nog med det utan vi fick ingen biljett
sån där som man får när man betalar så när vi skulle på andra bussen så vi kunde åka vidare till Hansa
nä då var man ju tvungen att visa biljett eller köpa ny, men det fixade vi ändån så vi fick åka gratis dit tiillsut :)
Nu är även alla mina julklappar till kompisarna klara.. men vad ska man köpa till familjen..?
Ikväll är det Robinsson som gäller tror jag, är trött i hela kroppen.
Träning även imån tidigt..
ha en underbar skön lördagskväll!
kraaam

5 dagar kvar!



nnaaaw kolla vad gulliga vi var när vi var små (a)



Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0