if you smile you live langer

hej bloggen,
nu kan man nästan trott att jag har dött eller blivit alvarligt sjuk
så seg som jag har varit på att uppdatera!
Det syns på statistiken nu när vi inte är lika aktiva på bloggen.
Men nu ska jag verkligen skärpa mig och uppdatera mer, varje dag!
Vad har jag nu gjort när inte jag har bloggat,
Vet inte om jag har skrivit det men var i underbara staden malmö häromveckan och såg på idol,
med tilda emma och linnea, jätte trevligt och häftigt.
Men jag har även övat ihjäl mig med alla prov vi har haft och alla inlämingar,
för nu vid jul får vi vårt första betyg.
Jag har även varit på en drill tävling som heter kul i jul i västervik, där det gick super.
1:a i duetten med Emma och 1:a i teamet. Så nu satsar vi på SM, till våren!
Jag kommer faktikst inte på mer saker just nu som har hänt.
Jag tror att alla vet att jag ska få ett syskon nu iallafall?
Om alllt går bra oh blir som beräknat kommer den komma i slutet av Maj.
Mamma är nu i vecka 15, har även fått en bild på bebisen.
Väldigt häftigt att se, kanske lägger upp den senare får se om mitt minne kommer ihåg det.
 puss


bara 7dagar kvar till julafton (L)





man fick även en påse med massa prylar på idol,
som ni ser på bilden nedan! :D


Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0