bilder mm....

här i hassela är allt bra, det är massvis av snö och 20 minusgrader.  Håret frös till is när man gick ut.
idag har vi åkt skidor och jag tog mig upp i ankarliften och en blåbacken, var ett stup som  jag inte trodde jag skulle klara men det gick. Det går bara bättre och bättre för min del.

nu har jag stugan för mig själv, mamma åker längdskidor och pappa och maja är och badar. Själv är jag trött ont i vaderna så jag orkade inte hänga med.

fast klockan bara är 16 så är det redan mörkt här.

Här har ni några bilder från idag ;)






en av backarna (en blå tror jag) väldigt fin utsikt ,)




en annan backe :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint det är :D

2010-01-02 @ 18:35:59

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0