7h 38min 21sek

hej alla juultomtar där ute i vintermörkret :)
Nu är det bara en dag, ja en dag kvar till julafton det är ofattbart.
Jag har inte hunnit med i svängarna alls,
skulle gärna vänta med julafton några dagar till.
men det ska bli väldigt kul ändån med alla julklappar och annat smått och gott.!
Nyss stod vi och sjöng ''den blomstertid nu kommer''
och nu är det '' stilla natt '' som spelas i huset. 
Ljusen är tända och det luktar jul i hela huset och snön utanför ser
så vacker ut det känns verkligen som jul iallafall.
Idag vakande jag upp på fel sida, har varit lite små sur hela dagen har mest
försökt undvika mig från allt och bara fått varit själv.
älskade Evelina och Alida kom vid lunchtiden och önskade godjul
och evelina och jag bytte presentmalida och jag ska träffas imån
och byta våra julklappar. ska även träffa tilda, emma linnea och kanske kajsa?
Nu ska jag fortsätta min paket inslagning, ha en bra jul!
ikväll laddar man för uppesittarkväll på bingolotto :)
imån blir det att bänka sig framför tvn kl 3 då är det anna ankas jul (;

puss




får bli en bild på alida och mig från förra vintern,
älskar dej bäsavän <3




Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0