svininfluensan

Jag är fortfarande hängig , men jag börjar bli  bättre & det är sjukt skönt. Men många tror att om man har influensa så har man svininfluensan , men jag pratade med en doktor & hon sa att jag inte hade det. För hon sa att man får allt pang bom , att man är pigg en dag & sen är man jättedålig nästa dag. Och då får man jättehög feber , föskylning , jobbig hosta m.m. Och sen trodde ju någon att man hade fått svininfluensan när man hade varit utomlands. Men som en doktor sa att det är typ lika stor risk att man får den här i Sverige som att få den utomlands.  Men jag är otroligt glad att jag inte fick svininfluensan. Men tänk på att tvätta händerna med sprit. Pusshejjj/ evelina

Kommentarer

vi skulle bli jätteglada om du gav oss en kommentar(a)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0